Home » , » Kenapa VITA-C PLUS Shaklee Terbaik

Kenapa VITA-C PLUS Shaklee Terbaik


Pengambilan Vitamin C boleh:

# Melindungi sel tubuh daripada kesan-kesan pencemaran 

# Melindungi daripada jangkitan dan selesema, serta meningkatkan imuniti.

# Membantu untuk mengurangkan tahap kolesterol, tekanan darah tinggi, dan mencegah aterosklerosis. 

# Melindungi daripada pembekuan darah, lebam, menggalakkan penyembuhan luka, dan pengeluaran hormon antistress. 

# Penting untuk penyuburan sel darah putih dan juga bertindak sebagai antihistamin semulajadi yang amat berguna untuk mengurangkan hidung bengkak semasa selesema, dan mengurangkan gejala-gejala lain alergi. 

# Memainkan peranan penting dalam pengeluaran kolagen, yang membantu mencegah penuaan pra-matang. 

# Membunuh bakteria patogenik, yang bertindak sebagai antibiotik yang tidak berbahaya. 

# Melindungi sel-sel otak dan saraf tunjang, yang sering dirosakkan oleh radikal bebas. 

# Membantu tubuh menyerap zat besi yang lebih –> berguna dalam rawatan anemia. Ia memainkan peranan penting dalam penghasilan hemoglobin dan sel darah merah. 

# Merawat jangkitan saluran kencing. Diperlukan untuk metabolisme asid folik dan vitamin lain. Pembaikan tisu, fungsi kelenjar adrenal, dan juga mendapatkan gusi yang sihat dan gigi. 

Khasiat Utama

# Mencantikkan kulit - Pengambilan Vita C setiap hari dapat membantu anda mendapatkan kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukkan pigmentasi. Pigmen adalah penyebab utama pembentukan jeragat. 

# Membentuk Kolagen - Ia dapat merangsang pembentukan kolagen yang mana kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. 

# Memperbaiki simptom Pendarahan - Kekurangan Vita C adalah penyebab gusi berdarah, lebam dikulit, lambat pulih dari kecederaan, kulit kering, ruam dan kulit kasar. 

# Peningkatan Sistem Imun - Membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, megukuhkan sistem imun, peningkatan pemulihan alergi hidung, kulit dan asthma, dan juga mengurangkan simptom selsema. 

# Memperbaiki Insomnia - Ia dapat memperbaiki insomnia, stress dan masalah keresahan. 

# Mengekalkan Kolesterol Sihat - Ia dapat mengurangkan kolesterol dan tekanan darah, mengekalkan kapilari darah yang sihat, menghalan pendarahan dalam hidung, pendarahan serebral dan skurvi. 

Siapa yang memerlukan Vitamin C? 

# Perokok - kerana 1 batang rokok boleh melupuskan 50-100mg vitamin C 

# Orang yang mudah stress kerana stress akan mempercepatkan penyusutan Vita C dalam badan. 

# Orang yang makan pil perancang sebab pil perancang juga akan menyerap Vita C dan mengakibatkan pengurangan Vita C dalam badan dengan cepat. 

# Orang yang ingin mencantikkan kulit atau yang mempunyai masalah kulit seperti jerawat atau eczema memerlukan Vita C untuk membina kolagen kulit yang sihat dan memperbaiki tisu kulit. 

# Semua orang yang menginginkan kesihatan tubuh badan yang baik kerana Vita C menyokong sistem Imun dalam badan dan mengurangkan selsema yang berpanjangan.

Sebarang pertanyaan sila hubungi saya:
Salina : 013-2783475 
SID: 1179268
COD: sekitar Puchong, Shah Alam Seksyen 27, seksyen 28, Putra Height.


Share artikel ini:

Penafian! Segala maklumat mengenai produk di blog ini bukanlah bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Pihak kami tidak akan bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang masalah atau kemudaratan hasil daripada bacaan di blog ini Terima kasih..

0 comments:

Post a Comment