Home » » Vivix Shaklee

Vivix Shaklee

Vivix Shaklee
Vivix Shaklee

Vivix Shaklee (150 ml) 


“Revolusi Penemuan Terbaru”
Pemakanan berkhasiat memainkan peranan yang amat penting dalam penjagaan kesihatan kita. Dengan menambahkan nutrien polifenol yang diekstrak daripada buah-buahan dan tumbuh-tumbuhan ke dalam diet pemakanan harian dapat memberikan kesihatan yang berpanjangan dan juga meningkatkan tenaga yang diperlukan untuk menjalankan aktiviti harian.

Shaklee membawakan Vivix™ untuk anda, satu minuman campuran botanikal yang penuh dengan kebaikan bagi mengekalkan kesihatan badan dan enak rasanya!.

Kebaikan:

  • Memelihara keseluruhan kesihatan.
  • Membantu anda berasa lebih berharga.
  • Menguatkan sistem imun. 
Vivix mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan.

Harga Retail: RM503.50

*Harga di atas tidak termasuk harga pos RM10.60 (Semenanjung), RM21.20 (Sabah/Sarawak).




Share artikel ini:

Penafian! Segala maklumat mengenai produk di blog ini bukanlah bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Pihak kami tidak akan bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang masalah atau kemudaratan hasil daripada bacaan di blog ini Terima kasih..

0 comments:

Post a Comment