Home » » Anak Anda Tiada Selera Makan?

Anak Anda Tiada Selera Makan?

MEAL SHAKES

Anda pasti risau bila anak kesayangan tidak mempunyai selera makan dan berat badan tidak seiring dengan pertumbuhan badan. Anak-anak kecil ni kita perlu eksperimen makanan yang sesuai dan berkhasiat. selalunya sayuran pasti kena reject, tapi ada kaedah lain yg anak anda tetap dapat nutrisi yang hampir sama dengan anda memberi sayuran kepada anak anda sekaligus membantu dia membesar dengan normal.

Hari ini saya ingin berkongsi pengalaman sendiri tentang produk yang berjaya menaikkan selera makan anak saya sekaligus berat badannya iaitu Mealshakes. Baru sebekas guna, terus balik kampung masa cuti Deepavali baru-baru ini, ramai yang menegur tentang perubahan susuk tubuh anak saya yang kelihatan lebih berisi dari sebelumnya. Syukur yang penting tidak la sampai obes.

Disebakan anak saya sangat suka Mealshakes walaupun pertama kali minum, saya selalu gunakan mealshakes untuk pujuk dia ambil vitamin C dan multivitamin..jadi ibu kena pandai berunding..yang penting win-win situation.
Meal Shakes
Siapa yang memerlukannya?
Golongan Yang Memerlukan Meal Shakes
Apa Kebaikan Meal Shakes ini?
Kebaikan 1

Kebaikan 2

Testimoni
Testimoni 1
Testimoni 2
Testimoni 3

Jika anda membeli mealshakes dengan saya, saya akan bimbing anda dengan resipi yang saya selalu buat untuk anak saya yang cerewet itu. In Sha Allah anak anda juga akn suka resipi itu.
Untuk harga lebih istimewa jika anda membeli lebih banyak produk.
Selamat mencuba.

Harga Retail: RM 120.58

Harga Diskaun Saya: RM 113.00 (anda jimat RM 7.58)

*Harga di atas tidak termasuk harga pos RM10.60 (Semenanjung), RM21.20 (Sabah/Sarawak).

Berminat? Hubungi saya segera :
Pn. Salina (SMS/WhatsApp/Telegram : 013-2783475)
Email : pnacuina@gmail.com
Fb : Duniaku Sihat


Share artikel ini:

Penafian! Segala maklumat mengenai produk di blog ini bukanlah bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Pihak kami tidak akan bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang masalah atau kemudaratan hasil daripada bacaan di blog ini Terima kasih..

0 comments:

Post a Comment