Home » » Set kulit Shaklee

Set kulit Shaklee

Set Kulit Shaklee

Perkara utama menyebabkan saya terjebak dengan Shaklee adalah kerana bosan dengan keadaan kulit sedia ada..habaq mai jenama pa tak try..dari murah sampai mahai..kebanyakkan saya dah cuba..antaranya SKII, dermatologica, kose..dll..tp hasil tidak seperti diharapkan sebab sume tu utk luaran..saya mencari produk yang mencuci dr dalam..hinggalah hati terbuka utk mencuba Shaklee selepas melihat wajah adik ipar kurang parut selepas consume vit e shaklee..

Saya pun memulakan langkah awal dengan menghubungi kawan sekolah dulu yg sy tahu sgt hebat dlm Shaklee..klu tak ..takkan jd master..dia mengesyorkan saya menggunakan produk berikut:

1. Vitamin E
2. Vitamin C
3. B Kompleks
4.GLA (sebab sy nk conceive jg)
5. Herblax ( utk detoks)

Sekarang ni saya dah consume selama 3 bulan..masuk bulan ke 3 saya mula tamak dengan menambahkan ESP dalam list saya..hasilnya tidakla terlalu drastik ( sbb naik jerawat tu pun dr sek menengah..dah lama sgt..takkan nk hasil dlm tempoh yg singkat pulak kan..).yg penting ada perubahan:

1.muka jadi lembab..kalau sebelum ni asyik kering di bahagian tertentu muka
2.kulit jd sekata..
3.jerawat dah malu2 nak keluar 
4. Kawan2 dah ada yg tegur muka npk ok
5.kulit lebih cerah..

Ni baru 3 bulan cuba..klu 3 tahun?pikiaq sendiri la..nak tau lebih lanjut..hubungi saya ok..

SID:1179268
No.tel:013-2782475
COD:sekitar puchong,putra height.






Penafian! Segala maklumat mengenai produk di blog ini bukanlah bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Pihak kami tidak akan bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang masalah atau kemudaratan hasil daripada bacaan di blog ini Terima kasih..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...