Home » » Program Shaklee YES Program Khas Untuk Usahawan Muda mencapai pendapatan 4-5 Angka

Program Shaklee YES Program Khas Untuk Usahawan Muda mencapai pendapatan 4-5 Angka

Program Shaklee YES

Shaklee YES (Young Entrepreneur System)
Shaklee YES (Young Entrepreneur System)
Buat pertama kalinya dalam sejarah Shaklee Malaysia, pihak syarikat telah melancarkan YES Program. 

Apa itu YES ? : YOUNG ENTREPRENEUR SYSTEM. 

Kenapa YOUNG ? Bukan khas untuk orang muda saja ya (tapi saya sangat galakkan golongan muda join program ni, lagi awal lagi baik), tapi bermaksud ahli baru yang masih muda dalam business Shaklee. Dengan YES, Shaklee akan memberi peluang kepada lebih ramai usahawan muda untuk mendapat pendapatan lebih lumayan walaupun masih baru.

Melalui sistem YES, ahli baru yang mendaftar antara Mei hingga Oktober 2015 akan dibimbing melalui satu sistem yang lengkap dan tersusun. Bagi mereka yang berjaya melengkapkan program YES ini, peluang mereka untuk mencapai pendapatan lumayan dalam masa 13 bulan amat cerah. Tidak mustahil mampu meraih pendapatan 5 angka selepas 13 bulan dengan syarat perlu FOLLOW dan DUPLICATE setiap panduan yang diberikan.

Tiada paksaan untuk ahli baru follow program YES ni, tapi alang-alang peluang dah tersedia, apa kata usaha sikit dan FOLLOW saja. 

Program YES hanya untuk mereka yang BARU MENDAFTAR bermula MEI hingga OKTOBER SAHAJA. 

Menerusi program YES ini Shaklee menawarkan 5 insentif hebat untuk semua peserta yang telah Daftar Ahli Shaklee bermula May 2015 sehingga October 2015. 5 insentif tersebut merupakan : 
  1. 1 botol Vita-Lea Shaklee Multivitamin Terbaik di dunia sempena 100 tahun usia VitaLea Shaklee. 
  2. 4 pakej produk Shaklee paling laris di pasaran dengan harga bebas GST. 
  3. Hadiah tunai berganda (gandaan 100%) untuk peserta yang memenuhi syarat 100% EMI*. Contohnya melalui EMI anda layak menerima hadiah tunai RM700, tetapi melalui program YES ini Shaklee membayar anda RM700 + 100% iaitu bersamaan RM1400 pada bulan ini. 
  4. Pendapatan tunai bulanan extra 10% sehingga 50% setiap bulan selama 13 bulan. Contohnya bulan May anda layak menerima pendapatan tunai sebanyak RM1000, tetapi melalui program YES ini Shaklee akan membayar anda RM1500 pada bulan ini. 
  5. Hadiah tunai sehingga RM18,000 untuk peserta program YES yang berjaya FOLLOW dan DUPLICATE system ini dengan cemerlang. 
Tunggu apa lagi...Jom daftar sekarang!! 

Hubungi saya segera :

Pn. Salina
Fb : Duniaku Sihat
Email : pnacuina@gmail.com
SMS/WhatsApp/Telegram : 013-2783475


Share artikel ini:

Penafian! Segala maklumat mengenai produk di blog ini bukanlah bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Pihak kami tidak akan bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang masalah atau kemudaratan hasil daripada bacaan di blog ini Terima kasih..

0 comments:

Post a Comment