Home » » PROMOSI JULAI 2016

PROMOSI JULAI 2016

Promosi Julai

Bulan ini Shaklee bermurah hati mempromosikan produk masterpiece iaitu VIVIX.
kebanyakkan orang yang konsisten Vivix memang takkan lepaskan peluang jika ada promosi Vivix.

Yelakan..kalau tak promosi, telan air liur juga nak beli tapi memandangkan khasiat yang sangat tinggi dan jika nak dibanding dengan kos rawatan untuk masalah yang boleh diselesaikan dengan Vivix..terbukti Vivix lebih berbaloi.




Selain Vivix, Shaklee masih meneruskan promosi produk supplemen asas untuk kanak-kanak iaitu Vitalea For Kids.


Selain 2 jenis produk yang di promosi bulan ini, Shaklee juga lancarkan kempen Kesihatan Wanita dimana beberapa produk disatukan dalam set Khas untuk wanita.

Dengan pembelian set-set tertentu, para pelanggan akan mendapat hadiah percuma seperti Jute Bag dan Paper Bag dan juga keahlian Percuma.


Manakala Kempen Detox masih berlangsung. Dengan setiap pembelian Set Detoks, pelanggan baru akan menjadi Ahli Shaklee secara Percuma dan menikmati pelbagai faedah.
Cepat...jangan tunggu lagi.
Semakin lama anda bertangguh untuk tingkatkan kesihatan diri, semakin tipis peluang untuk lebih awet muda, lebih sihat dan lebih wang.

Hubungi saya untuk keterangan lanjut.


*Harga pos RM10.60 (Semenanjung), RM21.20 (Sabah/Sarawak).






Share artikel ini:

Penafian! Segala maklumat mengenai produk di blog ini bukanlah bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Pihak kami tidak akan bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang masalah atau kemudaratan hasil daripada bacaan di blog ini Terima kasih..

0 comments:

Post a Comment