Home » » Ostematrix Change My Life

Ostematrix Change My Life

SAYA DAN OSTEMATRIX


Saya dulu kerap mengalami kejang dan kebas.
Dok silang kaki atau duduk sat ja atas kerusi ka apa ..dok sat tu mula la kaki kebas-kebas atau paling teruk kejang atau orang Utara cakap Tarik Mengkarung.

Sakit tau..yg paling tensen bila kaki kebas-kebas, ada pulak orang tersepak kaki kita.
Rasa macam nak sepak balik ja..hahahha..

Awak pernah jadi macam tu?

Salah satu faktor kenapa macam tu adalah kerana darah tidak mengalir dengan lancar dan juga otot kita tidak berfungsi dengan baik.

Otot kita kan boleh meregang dan mengecut.
Jika badan kita kurang mineral, ia akan memberi kesan kepada fungsi otot.
Sebab tu mudah kejang.

Kebas-kebas pulak berkait dengan perjalanan darah dan juga saraf..
Darah dan saraf juga memerlukan nutrisi dari mineral agar dapat berfungsi dengan optimum.

Sejak saya amalkan OSTEMATRIX, saya dah lupa bila saya last kejang dan kebas-kebas.
Bukan berlagak, just share..manatau ada yang tidak selesa dengan kejang yg selalu dihadapi, boleh cuba ambil Ostematrix secara konsisten.

Bukan saya cakap sebab saya jual, tapi melalui pengalaman sendiri.

Kenapa Ostematrix yang saya syorkan?

Sebab;
1. Ia mengandungi 
- Vitamin D,
- Kalsium, 
- Magnesium
- zinc
- manganese
- Boron

Setiap mineral mempunyai fungsi tersendiri.
Jika membeli supplemen Kalsium, pastikan ada Vitamin D dan Magnesium kerana Kalsium memerlukan kedua-dua mineral tersebut agar Kalsium mampu diserap lebih baik kedalam badan dan menumpatkan tulang-tulang.

2. Mineral-mineral yang ada dalam Ostematrix adalah lengkap untuk masalah otot, tulang dan saraf.

3. Harganya sangat berpatutan.

4. Ia supplemen semulajadi. Maka tidak perlu risau akan gangguan kepada buah pinggang dan sebagainya. Walau bagaimanapun bagi pesakit buah pinggang dan  pesakit kronik yg lain, perlu dapatkan nasihat doktor kerana sesetengah orang ada dos tertentu yg boleh diambil bagi setiap nutrisi.

5. Jika konsisten mengambil Ostematrix, anda bebas masalah sembelit kerana ia melancarkan proses peristalsis.

6. Orang yang selalu migrain dan sakit kepala serta lenguh-lenguh badan juga disyorkan kerana salah satu sebab masalah tersebut adalah kekurangan mineral.

7. Ia membantu menumpatkan sel-sel tulang dan rendahkan risiko Osteoporosis.

Haaa..orang yang tak boleh minum susu memang risiko tinggi dapat Osteoporosis, baik telan tablet Ostematrix cepat-cepat sebelum terlambat.

8. Makin berusia, sel-sel tulang lambat renew, jadi kena ambil pil kalsium ni agar tulang kuat dan tak mudah retak atau patah jika jatuh. Andai retak pun, semiga ia cepat bercantum.

Jadi, apa lagi.
Banyakkan kelebihan Ostematrix ni.

Berita baik adalah bulan ini promosi Shaklee.
Jom jadi sebahagian dari ahli Shaklee.

Hubungi saya untuk keterangan lanjut.



*Harga di atas tidak termasuk harga pos RM10.60 (Semenanjung), RM21.20 (Sabah/Sarawak).





Penafian! Segala maklumat mengenai produk di blog ini bukanlah bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Pihak kami tidak akan bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang masalah atau kemudaratan hasil daripada bacaan di blog ini Terima kasih..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...