Pencuci Muka Paling Berbaloi

PENCUCI MUKA PALING JIMAT

Bila nak habis ni???

Rasanya sapa-sapa yang pernah guna pencuci muka Nutriwhite ni,

Mesti alami masalah yang sama.

Saya beli pencuci muka Nutriwhite bulan 5 tahun 2015, sampai la belum habis dan konsider tinggal 3% lagi.


Kira dah nak lebih setahun.

Maybe sebab dalam bulan 7 tahun lepas, saya beli satu lagi pencuci muka Enfuselle khas untuk kulit berminyak.


Nutriwhite saya letak di bilik air tingkat bawah manakala Enfuselle saya letak di tingkat atas.

Hanya pakai Enfuselle waktu pagi sebelum pegi keja sahaja. Nutriwhite yang paling kerap saya pakai tapi masih belum habis. Enfusella dah habis 2 hari lepas.

Kalau orang yang hanya pakai Nutriwhite, purata tahan 6-9 bulan. Jimat wooo...

Berbanding harga lebih kurang sehari kita belanja cuci RM 0.70 je.

Nutriwhite ni dirumus khas untuk kulit orang Asia.

Dibangunkan dengan kerjasama Saintis Jepun dan US.


Yang best, dia bebas bahan kimia merbahaya dan bahannya hanya ekstrak tumbuhan tertentu seperti Bearberry, Rosemary, Mulberry, Seaweed, Aloe Vera dan banyak lagi.

Saya pernah pakai pencuci muka SK11, tapi secara peribadi, saya lebih gemarkan Nutriwhite sebab ia sangat lembut. Bila lepas cuci, rasa tegang dan segar kulit.

Bila saya konsisten mencuci menggunakan Nutriwhite Cleanser dan Nutriwhite Make up Remover, Saya perasan minyak di wajah semakin kurang.


Dibandingkan harga, lebih berbaloi Nutriwhite. Apapun itu pendapat dan citarasa masing-masing.

Setakat ini, inilah produk yang saya tahan lama pakai sebab saya selalu tak sabar.

Tapi disebabkan best sangat pakai Nutriwhite dan menjimatkan serta produk yang selamat,

Buat apa saya tukar ke jenama lain.

Sesiapa yang berminat untuk dapatkan produk mabeles ni, boleh hubungi saya.

Percayalah...saya yakin anda setuju dengan pendapat saya.

013-2783475📞

013-2783475📞



*Harga pos RM10.60 (Semenanjung), RM21.20 (Sabah/Sarawak).






Share artikel ini:

Penafian! Segala maklumat mengenai produk di blog ini bukanlah bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Pihak kami tidak akan bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang masalah atau kemudaratan hasil daripada bacaan di blog ini Terima kasih..

0 comments:

Post a Comment