Home » , , , , » TAMPIL KURUS DENGAN SHAKLEE

TAMPIL KURUS DENGAN SHAKLEE

Nak Atasi Sembelit Tapi Kurus Pulak.

Bulan ni saya dihubungi kawan sematrik dulu. First time dia hubungi saya dengan tujuan Shaklee.

Dia nak dapatkan produk Shaklee untuk atasi sembelit. Selepas consult dengan dia, rupanya dia seorang yang kuat minum air dan takde masalah untuk makan buah dan sayur..rupanya boleh juga ya dapat sembelit.

Saya pun syorkan Herblax. Sembang punya sembang dia berminat nak dapatkan beberapa produk Shaklee yang lain sebab dia nak cantikkan kulit juga. Sebelum ni pernah pakai produk local hingga rosakkan kulit muka. End up, dia daftar jadi ahli sebab promosi gila-gila bulan ni.( rugi tau tak grab)

Selepas seminggu dia consume Herblax sahaja, dia akui..seronok sangat dapat buang tanpa risau lagi. Dia pernah consume produk Nxxx xxxxx, perut sangat memulas hingga menganggu kerja..tapi bila Shaklee, ok je..alhamdulillah serasi.



Masuk minggu kedua, kawan saya mula tambahkan beberapa produk lain iaitu;
1. Lecithin
2. ESP
3. Vitamin C

Dari susah nak berpeluh, jadi mudah nak berpeluh sejak amalkan Lecithin. Vitamin C pulak buatkan kulit dia makin ok dan jerawat makin kecut..wallawei..sapa tak seronok kalau kawan aka pelanggan dapat kesan positif dalam masa yang tak sampai sebulan walaupun tiada bahan kimia terlarang kan..serasi betul Shaklee dengan kawan saya ni.

Testimoni kawan saya
Testimoni kawan saya
Hari ni, dia hubungi saya bagitahu dia dah makin mengecil. Baju dulu saiz XXL kini L. wei..tak sampai sebulan kot..
Tanpa exercise okay sebab dia agak sibuk..
Yang bestnya...dia timbang berat naik..tapi saiz mengecil..
Itulah yang dikatakan inchloss..bukan weightloss.

Ya Allah..sangat bersyukur dan rasa seronok sangat..walaupun dia yang kurus..rasa aura kurus tu sampai ke diri sendiri..



Sapa yang nak merasai apa yang kawan saya sedang hadapi ni,
Dialu-alukan sangat untuk hubungi saya.

Syarat utama hanyalah konsisten.




*Harga pos RM10.60 (Semenanjung), RM21.20 (Sabah/Sarawak).






Share artikel ini:

Penafian! Segala maklumat mengenai produk di blog ini bukanlah bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Pihak kami tidak akan bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang masalah atau kemudaratan hasil daripada bacaan di blog ini Terima kasih..

0 comments:

Post a Comment