Supplemen Untuk Anak Tersayang

SUPLEMEN UNTUK ANAK

Anak saya memang kurang gemar makan sayur-sayuran, buah-buahan pun yang tertentu sahaja. Masa dia baby dulu ok..bila dah besar, dah pandai memilih, dia hanya suka makan nasi dengan telur je. 

Kalau beli buah, buah yang manis macam mangga je dia suka. Epal, strawberi, oren jangan harap la. Buah mangga tak elok kalau makan banyak sebab manis dia lain macam la..tak tahu la kalau asli. Maklumla sekrang ni, gara-gara nak penuhi permintaan ramai, orang akan buat macam-macam untuk percepatkan masak dan perbanyakkan bilangan.

Disebabkan anak saya ni kurang gemar sayur dan buah, saya perasa dia kerap selsema. Demam sejak melebihi umur 4 tahun dah kurang. Tapi sebab dia ke taska dan tadika, selalu selsema.

Saya pun puas fikir akhirnya terlintas nak cuba Shaklee. So, ini produk Shaklee yang saya beri untuk anak saya.

1. Mealshakes
2. Chewable Vitamin C
3. Vita lea for kids
4. Omega Guard


Alhamdulillah, anak saya serasi dan suka keempat produk di atas.
Tujuan saya adalah untuk bekalkan nutrisi mencukupi buat anak saya dan tingkatkan sistem imun badan.

Kalau selsema je, saya akan suruh dia amik lebih banyak vitamin C agar cepat sembuh. Saya memang dah lama tak beri ubat selsema dan demam pada anak.
Tapi kalau nak lagi ummph...boleh standby NUTRIFERON sebagai imune booster anak. Yang ni saya belum cuba lagi.

Ok..jom kita tengok apa kebaikan setiap produk ini kepada anak kita.

Mealshakes

1. Menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat keperluan badan.
2. Ia kaya dengan protein untuk pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, darah dan lain-lain.
3. Membantu tumbesaran-mengandungi asid folik, kalsium, magnesium untuk membina tulang
4. Anti oksida
5. Mengembalikan seri wajah
6. Detoksifikasi- membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari usus.
7. Rasa yang lazat
8. Hanya 120 kalori untuk setial hidangan. 

Chewable Vitamin C

1. Menyokong sistem pertahanan semulajadi anti oksidan tubuh
2. Mengelakkan gusi berdarah
3. Mencantikkan kulit
4. Membantu mencegah selsema

Vita Lea For kids

1. Merupakan multivitamin yang sesuai untuk kanak-kanak
2. Berperisa anggur
3. Melengkapkan nutrisi yang diperlukan badan untuk membantu tumbesaran
4. Melindungi organ kerana ia terdiri daripada pelbagai mineral dan vitamin
5. Membina sel-sel badan

Omega Guard

1. Merupakan asid lemak omega 3
2. Membantu tumbesaran dan perkembangan otak
3. Membantu perkembangan memori, sesuai untuk anak-anak yg sedang belajar.
4. Meningkatkan sistem imun
5. Menyihatkan paru-paru
6. Memelihara fungsi sendi
7. Menstabilkan emosi

Untuk info lebih, boleh rujuk post saya berkaitan produk tersebut.

Ini adalah sebab kenapa saya pastikan anak saya setiap hari mengambil keempat produk di atas.
Ini merupakan sebahagian dari ikhtiar saya kepada anak saya.

Jika anda ingin memberikan yang terbaik untuk anak anda, saya syorkan at least cuba keempat produk tersebut.
Jika ada bajet, boleh masukkan NUTRIFERON.


Harga Retail: RM

Harga Diskaun Saya: RM  (Anda Jimat RM )


*Harga di atas tidak termasuk harga pos RM10.60 (Semenanjung), RM21.20 (Sabah/Sarawak).





Penafian! Segala maklumat mengenai produk di blog ini bukanlah bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Pihak kami tidak akan bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang masalah atau kemudaratan hasil daripada bacaan di blog ini Terima kasih..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...