Home » » Jom Jana Pendapatan Mudah

Jom Jana Pendapatan Mudah

Jom Jana Pendapatan

Saya Pilih Shaklee

Sekarang ni kos sara hidup sangat tinggi terutama bagi yang tinggal di kawasan bandar. Nak pi mana-mana kena tol
Nak beli barang kena GST
Tapi gaji dok tara tu ja..kalau ada kenaikan pun tak sama kenaikan harga barang.
Harga rumah pulak mampu tengok ja, dah tak mampu milik..
Nak buat lagu mana..gaji kecik..

Jangan dok languk ja..kita dah takleh bergantung harap pada pekerjaan yang hakiki ja
kena cari alternatif untuk tambah pendapatan..tak kira minat ka tidak sebab lani duit nak guna untuk pelbagai kegunaan. Boleh dikatakan second job is necessary right now.

Saya dulu pun banyak gak try jenis2 sumber pendapatan kedua ni...
habaq mai jenis MLM ka, tak MLM ka...tapi bila dah kenal Shaklee..saya terus melekat dan terpikat.
Sebab:
1. Saya memang mencari produk kesihatan yang selamat untuk saya
2. Saya boleh jana pendapatan pasif selain membeli
3. Saya dapat bonus dalam bentuk cash jika point mencukupi.
4. Saya boleh bantu orang ramai untuk menjaga kesihatan.

Saya tak perlu mengeluarkan modal yang banyak, saya cuma sekadar dropship sahaja sebab yang lain semua Shaklee uruskan.
Jangan tak percaya, saya mendaftar jadi ahli dengan percuma.
Kalau nak bayar keahlian pun, RM68.90 je bagi yang tak dapat percuma. (ada cara untu dapat percuma)
Sangat senang bisnes dengan Shaklee:
1. Tak perlu modal 
2. Tak perlu simpan stok ( hanya order bila customer minta)
3. Tak perlu pos ( Shaklee tolong poskan)
4. Tak perlu ada pejabat ( cukup sekadar ada phone dan internet)
sangat senang..
Keuntungan berdasarkan usaha, takde kes tindas menindas dimana macam MLM yg lain dimana kena bayar beribu..untung belum tahu lagi. 
Dah tu kena cari orang sebab komisen dibayar berdasarkan pendaftaran ahli baru..
oh tidak...ini tiada dalam Shaklee..hang usaha lebih, dapatla untung lebih..
tiada stress sebab keahlian seumur hidup asalkan setiap tahun ada pembelian..
tak perlu nak renew walaupun aktif macam sesetengah syarikat..

Masa mula join Shaklee, saya sudah merasa bonus cash sebanyak RM200.00..untuk permulaan, sangat ok sebab saya tiada banyak masa untuk offline seperti buka booth mcm orang lain.. saya masih aktif dengan Shaklee dan tak pernah give up sebab saya seronok share kebaikan Shaklee..ada orang berminat atau tidak, kita tak boleh paksa yang penting niat saya hanya untuk sebarkan kebaikan.

Semoga niat untuk membantu orang lain menjana pendapatan dan menjaga kesihatan, Allah memberi ganjaran yang baik buat kita.

Bagi yang tercari-cari macamana nak tambah pendapatan tanpa menganggu kerja hakiki,
Shaklee adalah jawapannya.

Shaklee adalah syarikat terkenal dan sangat lama dalam industri produk kesihatan



Harga Retail: RM

Harga Diskaun Saya: RM  (Anda Jimat RM )


*Harga di atas tidak termasuk harga pos RM10.60 (Semenanjung), RM21.20 (Sabah/Sarawak).


Berminat? Hubungi saya segera :
Pn. Salina (SMS/WhatsApp/Telegram : 013-2783475)
Email : pnacuina@gmail.com
Fb : Duniaku Sihat


Share artikel ini:

Penafian! Segala maklumat mengenai produk di blog ini bukanlah bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Pihak kami tidak akan bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang masalah atau kemudaratan hasil daripada bacaan di blog ini Terima kasih..

0 comments:

Post a Comment