Home » » Peluang Menambah Pendapatan

Peluang Menambah Pendapatan

Leadership Development Program (LDL)

Natang pa plak ni? Haaa... ni adalah program baru anjuran Shaklee untuk membantu anda yang ingin

1. menambahkan pendapatan
2. meningkatkan keselesaan hidup
3. membantu orang ramai untuk turut sama menambah pendapatan
4. peluang hidup lebih sihat dan lebih kaya inshaAllah

Individu yang akan incharge program ni bukan calang-calang orangnya. Mereka terdiri dari masters, leaders dan pihak pengurusan Shaklee sendiri yang of cos banyak ilmu pengetahuan dalam:

1. bisnes
2. cara untuk join dan berjaya dalam bisnes
3. produk Shaklee

paling penting program ini adalah PERCUMA. Hangpa nak masuk kelas Dr Azizan cuba teka brapa kena bayaq? Tak main la RM100..yg free mmg ada tp tu mukadimah ja..ni betul2 punya..sbb Shaklee nak bantu anda untuk lebih kenal produk Shaklee supaya anda sedar yang produk Shaklee dapat membantu memberi kesihatan yang baik disamping menjana pendapatan. 2 in 1 duit pun dapat, sihat pun dapat yang penting usaha dan konsisten. 

Bagi yang rasa dia nak ubah diri dan pendapatan, boleh hubungi saya. Saya akan daftarkan anda ke program ini sebelum tarikh tutup. Cepat na..lagi lambat buat keputusan lagi lambat anda dengan kejayaan.

Berminat? Hubungi saya segera :
Pn. Salina (SMS/WhatsApp/Telegram : 013-2783475)
Email : pnacuina@gmail.com
Fb : Duniaku Sihat


Share artikel ini:

Penafian! Segala maklumat mengenai produk di blog ini bukanlah bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Pihak kami tidak akan bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang masalah atau kemudaratan hasil daripada bacaan di blog ini Terima kasih..

0 comments:

Post a Comment