Home » , , » Rawatan Untuk Kulit Bermasalah dengan Shaklee

Rawatan Untuk Kulit Bermasalah dengan Shaklee

Jom Rawat Kulit Dengan Shaklee

Sebelum ni pun pernah saya tulis berkenaan kulit sebab inilah permulaan saya terjebak dengan Shaklee. JSaya joinShaklee sebab produk bukan sebab nak bisnes pun. tak pikir komisen bagai.

Saya antara jutaan manusia yang bermasalah kulit sejak remaja. Pelbagai produk dah cuba dari murah sampai ke mahal..antara jenama mahal yang saya pernah guna SK11, dematologica, kose, produk dr kulit dll..tapi ada satu produk tempatan tu telah merosakkan muka saya ( ada bahan hydroquinone dll).Masa tu mana pikir bahan kimia terlarang ka tidak, asalkan dapat jadi putih, cantik, mulus dll. Bila saya berhenti pakai, terus muka saya jadi kusam. Kalau letak tangan sebelah muka, tangan saya lebih cerah..kesannya sampai sekarang muka kusam masih ada cuma tidakla seteruk dulu. Saya menyesal sangat.

Sekarang Alhamdulillah sejak berkenalan dengan Shaklee, saya dah mula jatuh cinta dan akan terus setia dengan Shaklee. kenapa..sebab saya amat yakin dengan produk ni. 

Disini, bagi anda yang ada masalah kulit. Mula-mula sekali anda perlu detox dulu badan anda. Kalau toksin banyak, amik supplement pun tak lut..takda kesan.

1. Proses detoksifikasi.

Untuk detoks, produk yang sesuai ialah:

A. Herblax ( detoks usus)
RM55.65


2. Alfalfa (detoks darah). 
RM56.98 (S) / RM103,35 (L)


Anda boleh pilih salah satu. Saya pilih Herblax sbb pada mulanya saya mmg susah membuang. Tapi sekarang saya tambah alfalfa untuk melengkapkan proses detoksifikasi saya. Alfalfa saya ambil setiap hari manakala Herblax ikut keadaan. Jika tak membuang atau makan makanan yang banyak berlemak, saya akan ambil herblax.

2. Set Rawatan Dalaman.

Kecantikan luaran kan bermula dari dalam. Kalau tak da bajet cukup, fokus pada set untuk dalaman dulu. So, apa yang saya ambil dulu dan sekarang?

A. Set Asas

1. Vitamin C
RM 98.05


2. Vitamin E
RM157.94

3. B Kompleks
RM56.98

B. Set Tambahan untuk dalaman

Set tambahan ini untuk menambahkan lagi kecantikan kulit disamping mempercepatkan kulit menjadi vogue. Saya telah tambah ESP. Kesan bukan hanya nampak pada muka, juga tapak kaki sudah tidak merekah seteruk dulu lagi.

1. ESP
RM159.00
2. GLA ( bagi masalah jerawat ketika haid)
RM 96.73
3. Collagen
RM315.88
4. Carotomax
RM78.44

C. Set Luaran

Set luaran ni maksudnya produk yang mencuci muka kita secara luaran. Dalam shaklee ada dua set iaitu
1. Nutriwhite- untuk yang tinggal parut dan bukan kategori jerawat kronik.
     Saya guna produk dalaman dulu baru beli produk luaran ni sebab tak cukup bajet. Produk luaran ni pun beli berperingkat. Tapi alhamdulillah, sangat puas hati.

2. Enfuselle- terbahagi kepada dua set
a. normal - kulit berminyak


b. kulit kering

TESTIMONI



Testimoni Vitamin C



Selamat mencuba. Mata dah ngantuk..nanti saya update lagi. Andai anda berminat, boleh hubungi saya untuk saya membantu anda mengikut bajet disamping harga istimewa.

*Harga di atas tidak termasuk harga pos RM10.60 (Semenanjung), RM21.20 (Sabah/Sarawak).

Berminat? Hubungi saya segera :
Pn. Salina (SMS/WhatsApp/Telegram : 013-2783475)
Email : pnacuina@gmail.com
Fb : Duniaku Sihat


Share artikel ini:

Penafian! Segala maklumat mengenai produk di blog ini bukanlah bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Pihak kami tidak akan bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang masalah atau kemudaratan hasil daripada bacaan di blog ini Terima kasih..

0 comments:

Post a Comment