Home » , , , » Rahsia Kulit Artis

Rahsia Kulit Artis

Rahsia Kulit Rita Rudaini

Cantik kan Rita..
Saya pernah terserempak dengan dia di Tesco..
Dia tak make up..mak oi..cantik walau sudah menghampiri 40an..
Kalau letak saya disebelah..saya akan nampak lagi tua kot dari dia..

Yela kan..artis..mesti la jaga kecantikan..
Itukan modal diorg..kalau dah kertu dan tak cantik..sapa nak ambil jadi heroin kan..takkan nak dapat watak mak bidan dan mak lampir..bayaran pun ciput.

So, nak tahu tak antara rahsia kulit Rita cantik dan awet muda?

Sebenarnya Rita ni dia amalkan VIVIX dari Shaklee tau.
Takkan korang tak tahu..Vivix ni mengandungi Resveratrol dan Poliphenol..bahan aktif yang tinggi antioksidan dan sangat sesuai untuk orang yang nak awet muda..

APA KELEBIHAN VIVIX?

Mestilah banyak..kalau tak mustahil menjadi pilihan ramai orang.

1. Mengandungi bahan aktif iaitu Resveratrol dan polifenol
2. Bersifat anti radang dan cepat menyembuhkan luka. 
3. Antioksidan yang tinggi
4. Membaiki kerosakan sel pada tahap DNA.
5. 1 sudu Vivix kepekatan sangat tinggi.
6. Kandungan resveratrol dalam Vivix sangat tinggi sebanyak 10x dari resveratrol sahaja kerana ramuan dalam Vivix yang luar biasa.
7. Meningkatkan tenaga dalam sel, bagus untuk warga emas dan individu yang menderita sakit kronik.
8. Melambatkan pembentukan AGE protein.






CEPAT!! JANGAN BUANG MASA LAGI..

Lagi awal ambil Vivix, lagi bagus kerana mencegah itu lebih baik dari mengubat.
Mengubat ni tempoh masa lebih panjang untuk sembuh disamping kos dan risiko juga lebih tinggi.

Apa lah sangat melabur untuk kesihatan diri darioada melabur untuk kereta kan.,dah la susut nilai..makin lama makin banyak rosak..badan kita ni takleh nak tukar ganti macam kereta..jadi jagalah elok-elok na..

Kalau sayang badan..sentiasa bekalkan Vivix setiap hari..
Tengoklah apa yang akan jadi..konfem tak menyesal.

Hubungi saya tau untuk beli Vivix ni.

Harga pos RM10.60 (Semenanjung), RM21.20 (Sabah/Sarawak).





Penafian! Segala maklumat mengenai produk di blog ini bukanlah bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Pihak kami tidak akan bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang masalah atau kemudaratan hasil daripada bacaan di blog ini Terima kasih..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...