Home » , , » Cik Putih vs Keputihan

Cik Putih vs Keputihan

Keputihan


Sebut je putih, semua orang suka..tapi apsal kalau keputihan orang tak suka plak?

Keputihan ni berkait dengan kesihatan anggota sulit wanita.
Kalau normal, bagus kerana ia mukus semulajadi yang melindungi bahagian sulit dari jangkitan kulat dan lain-lain.

Tapi kalau dah banyak sangat sampai warna pun dari putih bertukar ke kuning dan paling teruk ke hijau..jangan la amik mudah. itu bukan proses asimilasi ke apa..itu menandakan bahagian sulit sedang dijangkiti kuman..
Awas...kena segera berjumpa doktor.


Keputihan ni kalau banyak melampau ia akan memberi kesan negatif seperti:

1. ia menyebabkan ketidakselesaan pada individu tersebut. Rasa gatal tapi takleh nak garu..hmmm..memang takleh garu.

2. ia menyukarkan sperma untuk berenang dan bertemu pujaan hatinya iaitu ovum sebab keputihan yang banyak akan menghalang sperma tersebut.

3. ia menyebabkan individu tersebut mudah dijangkiti kulat terutama jika dia tidak kerap menukar seluar dalam..

4. ia menghasilkan bau yang busuk..erkkkk

5. setakat ni belum jumpa la yang positif berkenaan keputihan ni.so, kesimpulannya, semua negatif dan segera la berubat.

Selain berubat, kita digalakkan mencegah. kan mencegah itu lebih baik dari mengubat.

So, dengan Shaklee, saya nak syorkan 2 produk ni yang memang meletop dan paling asas untuk merawat dan mencegah masalah keputihan ni. Yang penting konsisten okay. In sha Allah tak menyesal..





Selalunya masa awal guna, orang yang ada masalah keputihan ni, dia akan keluar banyak sangat keputihan..so sila bersabar ye sebab lepas tu..awak akan rasa selesa dan ia kembali normal..ditambahkan lagi ia mengetatkan sedikit bahagian xxxxxx...sesuai sangat untuk wanita yang sudah berkahwin.

So, jangan biarkan masalah ini berlanjutan sebelum bertambah mudarat.

Hubungi saya ye untuk keterangan lanjut.

Harga pos RM10.60 (Semenanjung), RM21.20 (Sabah/Sarawak).






Penafian! Segala maklumat mengenai produk di blog ini bukanlah bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Pihak kami tidak akan bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang masalah atau kemudaratan hasil daripada bacaan di blog ini Terima kasih..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...