Home » , » Rahsia Penjagaan Wajah Artis:Azrel

Rahsia Penjagaan Wajah Artis:Azrel

Artikel Metro Ahad : 11 Disember 2016



Hari ni terbaca artikel dalam Metro Ahad, berkenaan penjagaan wajah artis lelaki bernama Azrel.

Jangan ingat wanita sahaja yang mementingkan kecantikan, lelaki zaman sekarang juga sudah cakna dengan penjagaan kulit wajah terutama golongan artis dimana wajah merupakan aset utama mereka.

Antara tips yang diberi ialah:

1. Melakukan rawatan spa muka setiap minggi.
2. Amalkan vitamin C setiap hari.
3. Banyakkan minum air suam
4. Rajin memcuci muka
5. Menggunakan krim malam

Malu saya tau..lelaki pun guna krim malam..tercabar..patutla kulit dia cantik.à
Kita ni wanita sepatutnya kulit lebih cantik dari lelaki kerana wajah adalah tarikan pertama dan utama wanita.

Kata orang..dari mata turun ke hati..

Kalau mata pun tak berapa nak tertarik..macamana hati nak terbuka kan..

Cantik juga adalah subjektif..

Kulit yang sihat pasti akan menjadikan kulit cantik.


Vitamin C bukan sahaja mampu mencerahkan kulit, menegangkan kulit..

Ia juga bersifat kolagen.

Selain itu, pengambilan Vitamin C secara konsisten setiap hari seperti Azrel mampu mencegah badan kita dari mudah berjangkit penyakit dengan meningkatkan sistem pertahanan tubuh badan.

Maklumlah..golongan artis kan sentiasa sibuk. Jadi, pengambilan supplemen memang merupakan keperluan asas untuk mengekalkan kesihatan, kecantikan dan kecergasan badan.
Jangan pulak kata, kita bukan artis nak jaga semua tu.

Eh..jangan...kita juga ada pasangan yang akan tengok wajah kita setiap hari.
Jadikan hari-hari dia sentiasa indah dengan menatap wajah kita yang cantik..


So..wajib jaga..tak mau na nanti anak kata mak dia orang tua..mak kawan-kawan dia semua muda-muda..kecik ati kan..

So, jangan dok tangguh lagi dah..

Mulakan sekarang untuk menjaga kecantikan kulit.

Hubungi saya untuk dapatkan supplemen Vitamin C na.
============================================================
Produk disyorkan untuk kecantikan kulit:
1. Vitamin C
2. Vitamin E
3. ESP
4. Kolegen
5. Vivix

Harga pos RM10.60 (Semenanjung), RM21.20 (Sabah/Sarawak).

Penafian! Segala maklumat mengenai produk di blog ini bukanlah bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Pihak kami tidak akan bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang masalah atau kemudaratan hasil daripada bacaan di blog ini Terima kasih..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...