Home » , , , » Kenapa Berbisness Bersama Shaklee

Kenapa Berbisness Bersama Shaklee

Kenapa Join Bisness Shaklee


Makan Gaji?

Ramai antara kita yang makan gaji di company swasta menerima kenaikan gaji setahun sekali pada bulan antara Mac-Jun kan? Bagaimana dengan anda? Kos sara hidup sekarang meningkat hampir 200% berbanding 5 tahun dulu. Tapi adakah gaji anda sudah 200% berbanding tahun 2008? Termenung seketika.. 

Tetapi itulah hakikat yang harus diterima, mereka yang berpendapatan RM3000 ke bawah diklasifikasikan sebagai golongan miskin bandar. Masa kita kecik-kecik dulu, zaman salah seorang sahaja ibu bapa kita bekerja. Selalunya bapa, ibu jadi suri rumah… Zaman sekarang, lihat diri kita (atau abang/kakak kita bagi yang muda-muda), zaman sudah berubah di mana kedua suami & isteri perlu bekerja untuk menampung keluarga akibat ekonomi meningkat… 

Fikirkan apa akan jadi 5 tahun lagi, 10 tahun lagi, atau 20 tahun lagi… Bagaimana suami & isteri perlu menampung keluarga? Pakar-pakar perniagaan berfikir, dalam satu masa nanti, kesemua keluarga perlu memikirkan memulakan perniagaan secara “part-time” untuk menampung keluarga. Ini kerana, ekonomi semakin naik, harga barang semakin naik dan yang penting sekali, lifestyle semakin meningkat. Satu hari nanti, ia akan jadi amat sukar untuk hidup dengan hanya “makan gaji” kedua suami & isteri. Perniagaan secara sambilan dimestikan! Sekiranya anda belum lagi memulakan perniagaan, fikirkan ini.

“Mulakan perancangan untuk memulakan perniagaan satu hari nanti!” – memetik kata-kata Irfan Khairi.

Jom berubah!! Inilah masanya tidak kira samada anda seorang surirumah, akauntan, jurutera, arkitek, atau siapapun anda, cuma anda yang mampu merubah diri anda!
Peluang Bisnes yng Amat Baik dengan Shaklee.

Apa yang membuatkan kami memilih bersama Shaklee? Jawapannya adalah peluang (opportunity) yang datang melalui bisnes Shaklee. 

Peluang apa?

  • Peluang mendapat/ memperbaiki taraf kesihatan yang baik melalui produk supplement yang diiktiraf di dunia (melalui kajian saintifik & journal yang diterbitkan).
  • Peluang mendapat/ memperbaiki taraf hidup dari segi ekonomi.

Melalui Shaklee kita berpeluang untuk meningkatkan taraf kehidupan kita dari segi ekonomi & gaya hidup.

Apa yang Shaklee Bagi?

Shaklee menawarkan ahlinya 3C “Cash, Car , Convention”.

Ganjaran Tunai – (tidak termasuk peluang untung runcit):
Bonus Kumpulan Peribadi sehingga 21%
Leadership bonus – sehingga 6 level
Insentif Coordinator sehingga 1.5%
Program Kereta – berpeluang mendapat tambahan bonus untuk bayar kereta kita.
Convention – adalah percutian yang ditanggung sepenuhnya oleh Shaklee (dalam negara & luar negara). Ada juga peluang untuk menunaikan Umrah.

➳ Kepada yang berminat untuk perbaiki ekonomi & gaya hidup ke arah yang lebih baik ambil “PELUANG” yang kami tawarkan ini SEGERA. Jalan sudah terbentang lurus, cuma kita yang boleh menentukan destinasi itu cepat atau lambat.

✔ “FAST ACTION, FAST RESULT”

“Sesungguhnya Allah tidak akan mengubah nasib suatu kaum kecuali kaum itu sendiri yang mengubah apa apa yang pada diri mereka ” (Surah Ar-Rad:11)

Pendapatan 3 angka, 4 angka, atau 5 angka sebulan bukanlah sesuatu yang mustahil dengan bisnes shaklee. Anda yang menentukan. Jom berubah!!  Sertai team DKS Group sekarang!!


Share artikel ini:

Penafian! Segala maklumat mengenai produk di blog ini bukanlah bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Pihak kami tidak akan bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang masalah atau kemudaratan hasil daripada bacaan di blog ini Terima kasih..

0 comments:

Post a Comment