Home » » 6 Sebab Kenapa Saya Memilih Shaklee.

6 Sebab Kenapa Saya Memilih Shaklee.

Kenapa Saya Memilih Shaklee?


Dalam banyak-banyak produk supplemen, Shaklee juga pilihan saya..kenapa?? Berikut saya senaraikan beberapa sebab saya memilih Shaklee. 

1. Produk Terbaik


Umur saya sudah 30-an, saya sudah tidak boleh terlalu berkira lagi akan faktor kesihatan. Saya agak takut dan was-was dengan kebanyakkan jenama tempatan sbb terlalu banyak yang dr kilang yang sama, cuma repacking and rebranding...dan akhirnya didapati mengandungi bahan kimia terlarang (tidak semua).

2. Latarbelakang yang Kukuh

Dengan Shaklee, sudah terbukti syarikat kukuh dan telah lama di pasaran. Masakan tidak multivitamin ciptaan Dr Forest C. Shaklee sendiri berusia 100 tahun pada tahun 2015. Pengasasnya juga dari latarbelakang perubatan, bukan ntah sapa-sapa yang tiba-tiba ada produk sendiri dan bertindak sebagai pengasas.


Shaklee juga mempunyai keupayaan besar untuk melakukan ujian klinikal, penyelidikan dan pembangunan. Bagi yang sudah biasa denagn produk Shaklee akan faham bila tiba-tiba suatu produk Shaklee akan hilang seketika di pasaran untuk tujuan penambahbaikan. 


Atas kemampuan ini, mengukuhkan lagi produk Shaklee merupakan produk yang berkualiti tinggi. Bukan main buat sahaja. Mereka juga amat mengambil serius sebarang dakwaan berkenaan produk Shaklee seperti yang selalu kecoh di media massa dan seperti biasa akhirnya terbukti bukan berpunca dari produk Shaklee.

3. Tiada Bahan Kimia Terlarang

Saya memang sudah lama mencari produk moden tetapi natural. Memang tahu produk sebegini pasti mahal tetapi berbaloi jika kesihatan bertambah baik dan tidak perlu rasa bimbang akan kesan jangka panjang bahan kimia sintetik dan terlarang.

4. Boleh Menjana Pendapatan

Selalu beli produk, tidak semua boleh jana pendapatan tetapi dengan Shaklee, selain kita pakai untuk diri sendiri, kita juga boleh mendapat pendapatan tambahan. 2 in 1..tak rugi pun. Lagipun keahlian seumur hidup.

5. Fleksibel

Saya boleh membeli secara online dan juga offline. Of cos saya lebih suka online sebab malas nak drive dengan jalan jem lagi. Cara pembelian pun sangat mudah dan semua diuruskan oleh pihak Shaklee. Tak perlu susah payah nak hantarkan kepada pelanggan. Semua dihujung jari. tetapi kalau nak buat offline pun takde masalah juga..pilihan sendiri.

6. Banyak insentif

Produk apa yang kita jual boleh dapat banyak insentif seperti:

a. percutian
b. kereta
c. bonus jualan
d. bonus kenaikan pangkat dll.

dan banyak lagi la..nanti saya sambung lagi. Nak tahu lebih lanjut, hubungi saya.

Berminat? Hubungi saya segera :
Pn. Salina (SMS/WhatsApp/Telegram : 013-2783475)
Email : pnacuina@gmail.com
Fb : Duniaku Sihat



Share artikel ini:

Penafian! Segala maklumat mengenai produk di blog ini bukanlah bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Pihak kami tidak akan bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang masalah atau kemudaratan hasil daripada bacaan di blog ini Terima kasih..

0 comments:

Post a Comment