Home » , » Testimoni Saya : GLA

Testimoni Saya : GLA

Shaklee Efek : GLA


1. Sejak melahirkan anak kedua, period saya memang tidak teratur. kadang-kadang sampai 56 hari kitar haid dan ada yang 30 hari. Jadi susah untuk kita merancang samada ingin mengandung atau tidak. tetapi saya perasan (kuasa Allah, GLA sebagai asbab) sejak saya consume GLA dengan konsisten, setakat ini period saya back to normal iaitu 28 hari. Alhamdulillah.

2. Baru-baru ni juga saya buat pemeriksaan ultrasound untuk tengok samada saya ada cyst atau tidak (saya pernah ada cyst dan dr memberitahu ia akan berulang), Alhamdulillah saya clear. Berkenaan cyst sebenarnya semua wanita ada, cuma samada dia akan membesar atau mengecil sahaja. Untuk orang seperti saya, pemeriksaan kesihatan wajib dibuat setahun sekali.
                                              



Harga Retail: RM96.73

*Harga di atas tidak termasuk harga pos RM10.60 (Semenanjung), RM21.20 (Sabah/Sarawak).


Berminat? Hubungi saya segera :
Pn. Salina (SMS/WhatsApp/Telegram : 013-2783475)
Email : pnacuina@gmail.com
Fb : Duniaku Sihat


Share artikel ini:

Penafian! Segala maklumat mengenai produk di blog ini bukanlah bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Pihak kami tidak akan bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang masalah atau kemudaratan hasil daripada bacaan di blog ini Terima kasih..

0 comments:

Post a Comment