Home » , , » Testimoni Sendiri : Herbal Blend atasi Kegatalan Kulit Bayi

Testimoni Sendiri : Herbal Blend atasi Kegatalan Kulit Bayi

Herbal Blend

Herbal blend merupakan salah satu produk awal yang saya guna semasa mula menjadi ahli Shaklee. 

1. Semasa mula menggunakan Herbal blend, saya hanya jadikan ia sebagai losyen untuk disapu pada bahagian tumit kaki yang agak merekah sejak kelahiran anak kedua. memang nampak kesan tetapi kena konsisten guna. Bukan dengan sekali sapuan (macam iklan produk2 lain) terus nampak hasil. Dalam seminggu dua saya guna baru saya perasan tumit kaki sudah lembut. Apapun bergantung kepada tahap rekahan kaki, kalau dah macam musim kemarau panjang, mb panjang lagi la kot tempoh masanya untuk ok.

2. Baru-baru ini, anak saya berumur setahun 10 bulan selalu menggaru punggungnya sehingga luka. Kebetulan hanya ubat panas sahaja ada di rumah. Saya mencuba sahaja sapu menggunakan Herbal Blend, yang ni memang agak cepat kesan , mb sbb kulit bayi sama kot..dalam 3 4 hari sudah nampak hasilnya. Anak saya pun dah tak menggaru lagi. Malah kini saya jadikan krim sapuan bila anak saya di gigit nyamuk.
Testimoni dr anak saya
3. Bila bayi saya ada kemerah-merahan di bahagian lampin ataupun ruam lampin, memang saya akan sapukan krim ini dan cepat sembuh. Saya dah tak pakai lagi krim klinik. Bahan dalam Herbal Blend ini juga bersifat sejuk membantu ruam dan iritasi pada kulit anak-anak cepat sembuh.Cubalah...sangat berbaloi dan harga pun berpatutan.

4. Saya juga jadikan Herbal Blend sebagai krim utk memberi keselesaan pada anak  ketika demam. Saya akan sapu di bahagian belakang, dada dan kaki serta tapak kaki. Anak saya akan selesa tidur selepas itu (setakat ini.)


Kebaikan Herbal Blend
Herbal Blend

Harga Runcit : RM29.15

*Harga di atas tidak termasuk harga pos RM10.60 (Semenanjung), RM21.20 (Sabah/Sarawak).



Berminat? Hubungi saya segera :

Pn. Salina (SMS/WhatsApp/Telegram : 013-2783475)

Email : pnacuina@gmail.com

Fb : Duniaku Sihat



Share artikel ini:

Penafian! Segala maklumat mengenai produk di blog ini bukanlah bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Pihak kami tidak akan bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang masalah atau kemudaratan hasil daripada bacaan di blog ini Terima kasih..

0 comments:

Post a Comment